2011年5月25日

TWiiNS - I don't know


有肌肉猛男可以看!(鼻血.....)


Friday night I go out walking
To the corner there you are talking
Head over heels I'm hypnotized
In the club when you're dancing near me
In my head it comes to me clearly
I won't be fine until you're mine

I don't know why I feel like I do
I don't know why standing next to you
Feels like I can see the sky (in your eyes)
I don't know why when you just walk by
My knees get weak when I catch your smile
I'm into you boy and I don't know why
I don't know why

I could fool myself into pretending
That I don't care for a happy ending
Erase your face, start jumping for joy
I'll find a way to always be
Face to face holding on tenderly
Head over heels I'm into you, boy

輕快的曲風+清涼比基尼+壯碩肌肉男 = 這就是夏天啊!!!

--------------------------------

TWiiNS在今年代表Slovakia參加歐洲歌唱大賽,比賽歌曲是I'm still alive
雖然沒能打進決賽,但其實她們的參賽歌曲讓我久久不能忘懷
很好聽!身材又好!臉蛋又水!這雙胞胎姐妹滿合我胃口的(笑)
不過看到她們只有25歲,差點沒跌破我眼鏡,看起來感覺有30的說......

喔,對了,Slovakia的中文名字是斯洛伐克
歐洲很多國家單看英文我根本就不知道世界上原來有這國家!? (傻)


沒有留言:

張貼留言

你所發表的意見要透過版主才能顯現出來,請不要擔心自己所留的意見消失不見。我一定會回覆每一個留言,但有時留言太多,如果我有遺漏,請跟我說,所以,請記得回來看看喔!(揮手) 謝謝您的合作!(鞠躬)