2010年5月28日

I DO WISH HE HAD DIED




someone said, love has no reason
on the other hand, hate has no reason either

I can't understand why you can be so selfish
you only care about yourself
you feel you are the KING, but you are only the king in your own world
you're just afraid of losing your face, then what about ours?
you thought everyone in the world, except you, is making mistakes all the time
you thought every decision in the world, except yours, is ridiculous and you laugh at a lot
you thought you'll be on the right side forever, but I have to tell you that you're totally wrong

I dare say you failed everything in your whole life
your marriage, your job, your relations, and your character,
the most easiest way to say that is YOU ARE FAILED

if one day you want to ask why you failed
the best answer is YOU MADE YOUR OWN BED

that is the most hugest disaster for me to be your d******r.

I DO WISH YOU HAD DIED, amen.



the sooner you die, the better, and I'll be happier.


==========================================================

有人說,愛是不用理由的

相對來說,恨也同樣不用理由的

我真的無法了解為什麼你可以如此地自私
你只在乎你自己
你以為你是國王,但只是你個人世界裡的國王
你只害怕會丟掉面子,那我們呢?就不怕嗎?
你以為除了你,世界上每一個人都會犯錯
你以為除了你自己的決定之外,其他世界上的每一個決定都很蠢,而你總是在取笑著
你以為你永遠都是對的,但我必須告訴你,你完完全全錯了
我敢說,你人生好失敗
你的婚姻、你的工作、跟你有關的東西,還有你的人品
簡單來說,你就是失敗了

如果有一天你想問問為什麼你會失敗
最好的解答就是,你自找的

而對我來說,人生最大的災難就是,我是你ㄋ....

我真的很希望你,死



阿門
  

你越早死越好,我就越開心

沒有留言:

張貼留言

你所發表的意見要透過版主才能顯現出來,請不要擔心自己所留的意見消失不見。我一定會回覆每一個留言,但有時留言太多,如果我有遺漏,請跟我說,所以,請記得回來看看喔!(揮手) 謝謝您的合作!(鞠躬)